Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.10.1995
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Ve stanici Karlovy Vary dolní nádraží postává spolu s "rosničkou" i "ponorka" 730.604-6.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
03.02.1996
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
V žst. Karlovy Vary dol.n. byla odstavena kolona neprovozních lokomotiv ve složení 735.205-7 + 735.126 + 735.068 + 735.102 + 735.144 + 820.110. Ovšem pro všechny to neznamenalo jen šrotaci, čelní stroj na snímku se dočkal přestavby na lokomotivu 714.231-8.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1997
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Již definitivně z provozu vyřazený vůz 820.009-9 čekal na svůj konec v obvodu stanice Karlovy Vary dolní n. spolu s "pilštyky" 735.122-4 a 735.261-0.
Autor:
David Prause
Datum:
07.08.1997
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Karlovy Vary dolní nádraží v podobě, v jaké jsme jej znali léta - s areálem traťové distance a s provizorní výpravní budovou složenou ze unimobuněk. V čele kolony vraků je "pielstick" 735.142-2.
Autor:
David Prause
Datum:
26.07.1998
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Oba karlovarští "modří pištové" 735.103-4 a 735.125-7 byli zachyceny již po odstavení z provozu. Později byli obě lokomotivy sešrotovány.
Autor:
David Prause
Datum:
26.07.1998
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Již neprovozní "pielstick" 735.122-4 daroval svoji zadní kapotu stroji 735.103-4. Pak ještě několik let postával na karlovarském dolním nádraží spolu s jinými vraky (na snímku jsou patrné stroje 735.261-0, 820.009-9 a 735.142-2).
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
30.05.1999
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Z prevádzky už odstavená "fujara" 735.125-7 bola zachytená v obvode stanice Karlovy Vary dolní nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
07.08.2016
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Stroj 810.201-4 vyčkává ve stanici Karlovy Vary dolní nádraží.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací