Karlovy Vary

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.01.1996
Místo: Karlovy Vary

Hned z kraje roku 1996 zastihl autor posunující 735.261-0 ve stanici Karlovy Vary.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.01.1996
Místo: Karlovy Vary

714.206-0 postávala v Karlových Varech v čele osobného vlaku z Potůčků do Karlových Varů dolní nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.01.1996
Místo: Karlovy Vary

Ve stanici Karlovy Vary ukázal krásně nasvícené podvozky stroj 781.591-3, který se objevil v čele jednoho z mnoha nákladních vlaků.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.03.1996
Místo: Karlovy Vary

V čele rychlíku ze stanice Cheb, byla v Karlových Varech zvěčněna polomáčená "laminátka" 240.110-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1996
Místo: Karlovy Vary

Ve stanici Karlovy Vary postává s rychlíkem z Chebu lokomotiva 240.025-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1996
Místo: Karlovy Vary

Dnešní aktualizace "v barvě" sice možná nepotěší stejně jako historické snímky z doby pravidelného provozu, ale i čtyřdenní akce v údolí řeky Ohře je již dávnou historií, od které nás dělí již více jak 21 let. Tehdy pro britské fanoušky proběhla ve dnech 2. až 5. května 1996 jedinečná akce, kdy se v čele pravidelných osobních vlaků, rychlíků a nákladů objevilo sedm parních lokomotiv.

Jedna z nich se chystá na odjezd rychlíku z Karlových Varů do Chomutova; je jím lounské "Mikádo" 387.043. Od roku 2001 je odstaveno a je neprovozním exponátem NTM Praha propůjčeným DHV Lužná u Rakovníka.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1996
Místo: Karlovy Vary

Druhý den akce si nákladní expresy převzala do své režie lokomotiva 475.101. Ta se z Karlových Varů vracela po poledni s NEx 43329. Turnusově tento výkon náležel jednomu z místních "sergejů" řady 781. Nedlouho za ní se vydal se svou "raketou" Rn 45715 klatovský "kremák". 

O takové akci by se dnešním fanouškům a fotografům mohlo jen zdát.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1996
Místo: Karlovy Vary

Poslední snímek z dnešní aktualizace věnujme lokomotivě 498.022 odjíždějící s rychlíkem z Karlových Varů. Z protipožárních důvodů celou akci jezdila s postrkem, u jiných lokomotiv se pak jednalo o dodržení oběhu lokomotiv. Jednalo se rovněž o jednu z mála akcí, kdy zahraniční fanoušci a fotografové nevyžadovaly lokomotivy opatřené hvězdami.