Kájov

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.09.1991
Místo: Kájov

Do Kájova dorazil ucelený nákladní vlak s uhlím a v jeho čele sem z Českých Budějovic mohutně burácely "zamračené" 751.100-9+751.016-7.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.11.1991
Místo: Kájov

V Kájově došlo k setkání lokomotivy 751.080-3 s pravidelným vlakem, a historickou lokomotivou 310.093.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 20.06.2000
Místo: Kájov

Stroj 751.148-8 prodělal na jaře 2000 v domovském depu vyvazovací opravu a obdržel klasický červeno-sivý nátěr. Ve spojení se specificky nalakovanou 751.382-3 jede jako "dvojče" strojně z Kájova k Českému Krumlovu a do Českých Budějovic, protože dne 20. 6. 2000 nebyla do jihočeské metropole žádná zátěž pro pravidelný Pn vlak. 

Autor: Jan Bořík
Datum: 03.06.2005
Místo: Kájov

Tehdy stabilní českobudějovické dvojče 742.438-5 + 742.440 s vlakem Mn 88722 v žst. Kájov.

Autor: Jan Bořík
Datum: 13.06.2007
Místo: Kájov

Lokomotiva 749.252-3 s nákladním vlakem vyčkává ve stanici Kájov.

Autor: David Maštalíř
Datum: 28.03.2008
Místo: Kájov

V arálu papíren JIP Větřní byla při posunu zachycena zrekonstruovaná "rosnička" 711.005-9 (ex.710.058) táhnoucí svou kolegyni 710.591.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.08.2011
Místo: Kájov

Lokomotiva 720.567-7 společnosti Viamont posunovala v Kájově.

1