Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.09.1991
Místo:
Kájov
Do Kájova dorazil ucelený nákladní vlak s uhlím a v jeho čele sem z Českých Budějovic mohutně burácely "zamračené" 751.100-9+751.016-7.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
10.11.1991
Místo:
Kájov
V Kájově došlo k setkání lokomotivy 751.080-3 s pravidelným vlakem, a historickou lokomotivou 310.093.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
20.06.2000
Místo:
Kájov
Stroj 751.148-8 prodělal na jaře 2000 v domovském depu vyvazovací opravu a obdržel klasický červeno-sivý nátěr. Ve spojení se specificky nalakovanou 751.382-3 jede jako "dvojče" strojně z Kájova k Českému Krumlovu a do Českých Budějovic, protože dne 20. 6. 2000 nebyla do jihočeské metropole žádná zátěž pro pravidelný Pn vlak.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
28.03.2008
Místo:
Kájov
V arálu papíren JIP Větřní byla při posunu zachycena zrekonstruovaná "rosnička" 711.005-9 (ex.710.058) táhnoucí svou kolegyni 710.591.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací