Jedlová

Autor: Petr Malý
Datum: 30.12.2001
Místo: Jedlová

Mezi sněhovými bariérami na Jedlové stál Os 6027 do České Lípy. Pro lepší zvládnutí sněhové kalamity byl českolipský "brejlovec" 750.176-0 použit na přípřež osobního vlaku, aby se pak obratem vrátil zpět.

Autor: Petr Malý
Datum: 14.01.2002
Místo: Jedlová

Stroj 742.112-6 v krásném zimním dni ve stanici Jedlová v čele zvláštního vlaku.

Autor: Petr Zgut
Datum: 17.03.2002
Místo: Jedlová

Ve stanici Jedlová zastavil vlak Sp 1910. V jeho čele stanula 750.395-6.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.03.2002
Místo: Jedlová

Relaci spěšného vlaku 1913 z Rumburku do Nymburku zachytil autor ve stanici Jedlová. V čele soupravy vidíme stroj 750.342-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.04.2002
Místo: Jedlová

Na náhradách za motorové vozy na osobních vlacích z Děčína do Rumburka se objevovaly nejen "brejlovci", ale občas i "ponorky" depa Děčín. Jedna taková náhrada v podobě 730.005-6 byla zvěčněna na Jedlové s ranním Os 2623 do Děčína.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.06.2002
Místo: Jedlová

Krátké "péenko" z Rumburka do České Lípy projíždí stanicí Jedlová.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.07.2002
Místo: Jedlová

Liberecká zamračená 749.179-8 sjíždí z Jedlové s R 646 KAMENICE do Chomutova.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 03.10.2002
Místo: Jedlová

Povodně v létě 2002 zapříčinily odklony nákladních vlaku vedených Lužickými lesy přes Jedlovou, Rumburk a Jiříkov. I když oficiálně byly odklony ukončeny dne 2. 10. 2002, jel poslední vlak o den později v čele s 750.088-7 a 753.006 na postrku. Zdokumentován je před stanicí Jedlová.