Autor:
Martin Varga
Datum:
18.05.1998
Místo:
Jedlová
Do legendární stanice v Jedlové přijíždí osobní vlak Os 6045 vedený vzorně udržovanou lokomotivou 735.227-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
23.05.1998
Místo:
Jedlová
Před staniční budovou v Jedlové vyčkával na odjezd osobní vlak Os 6045, který měl v čele "brejlovce" T478.3001, za nímž byla 810.331-9 s "bafíkem".
Autor:
Petr Malý
Datum:
23.11.2001
Místo:
Jedlová
Liberecká "nulka" 750.358-4 právě zastavila ve stanici Jedlová s R 647 "Kamenice". Tento rychlík byl v grafikonu 2000/01 veden z Chebu přes Děčín, Varnsdorf a Liberec do Pardubic. To čítalo úctyhodných 472 km a tímto se řadil mezi jeden s nejdelším vozebním ramenem ve vnitrostátní přepravě.
Autor:
Petr Malý
Datum:
21.12.2001
Místo:
Jedlová
Kola vlaků se musí točit za každého počasí. Ani sněhové vánice nejsou vyjímkou. Ve stanici Jedlová nikdy nebývala nouze o velké sněhové nadílky. Ani zima roku 2001 nebyla vyjímkou. Do stanice právě přijíždí Os 2665 z Rumburka do Děčína. Tou dobou ještě pravidelně vedený děčínskými motorovými vozy řady 830.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.12.2001
Místo:
Jedlová
Děčínský brejlovec 750.061-4 si razí cestu do zasněžené Jedlové v čele osobního vlaku 2614 Děčín-Rumburk. I za tohoto počasí se dařilo křižovat pravidelné vlaky. A to díky jak nasazení pracovní čety, která dle možností udržovala výhybky v provozním stavu, tak i díky zaměstancům stanice, kteří byli na podobné situace připraveni. Nutno dodat, že dnes to není díky situaci u Správy železniční dopravní cesty až tak samozřejmé.