Autor:
Miroslav Paulíček
Datum:
1.pol.90.let
Místo:
Hulín
Ve stanici Hulín stál valašský "buchar" 742.240-5, který byl v poměrně netradičním nátěru - kombinace zelené a žluté.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
2.pol. 80.let
Místo:
Hulín
S nákladním vlakem bylo v Hulíně vyfoceno zánovní přerovské "eso" ES499.1015.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
2. pol. 90. let
Místo:
Hulín
Netradične sfarbený "hop" 703.022-4 bol zvečenený v domovskom Hulíně, kde slúžil u miestnej TSS.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
90. léta
Místo:
Hulín
V Hulíně zastavil spěšný vlak a v jeho čele si na malou chvíli odpočinulo "eso" 363.075-3.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
90. léta
Místo:
Hulín
Už značně sešlý stroj 140 092-8 odváží osobní vlak i s nablýskaným, avšak v té chvíli neprovozním, "brejlovcem" 754 074-3 z Hulína do Přerova.
Autor:
Pavel Vaníček, sbírka: Ladislav Kroul
Datum:
19.05.1976
Místo:
Hulín
Vzácny záber "ceculi" T478.2078 vznikol v máji roku 1976 v Hulíně. Rušne radu T478.2 tu, pod hlavičkou LD Břeclav, obstarávali od r. 1970 vozbu Mn vlakov na ramenách do Osíčka, Kojetína i Tovačova. V tej dobe sa ich tunajšia prevádzka ale už chýlila ku koncu - na tunajšie výkony nastúpili nové rušne r. T466.0. Rušeň T478.2078 bol už v septembri 1976 spolu s T478.2081 presunutý do Veselí nad Moravou.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
05.10.1984
Místo:
Hulín
"Modelářský pohled" na druhý prototyp lokomotiv nové generace. Snímek ukazuje stroj ES499.1002 v Hulíně v rámci zahájení elektrického provozu.