Hulín

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.11.1989
Místo: Hulín

V Hulíně byl při posunu s "bumlákem" vyfocen břeclavský "pilštyk" T466.0036, toho času nasazovaný na výkonech strojové stanice Kroměříž.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.03.1990
Místo: Hulín

Na pracovním vlaku byla v Hulíně nasazena "karkulka" 726.050-3 depa Veselí nad Moravou. Tato lokomotivní řada tam už dosluhovala a jednou z posledních pracovních náplní byly právě pracovní vlaky.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.07.1990
Místo: Hulín

Břeclavský "velký hektor" T458.1202 zajišťoval dne 21.7.1990 staniční posun v Hulíně, jehož náplní byla i obsluha vleček TOSu, cukrovaru, stavebnin a Unitexu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.09.1991
Místo: Hulín

Na prestižní vozbu mezinárodních expresů po "Ferdinandce" nasazovalo přerovské depo své nejlepší stroje, jedním z nich bylo i "eso" 363.008-4, které na snímku z Hulína právě podjelo s vlakem Ex 205 pod mostem, na němž zmíněnou "Ferdinandku" přetíná trať z Kojetína do Valašského Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.04.1993
Místo: Hulín

Stroj 363.005-0 z LD Přerov zastavil se svým vlakem ve stanici Hulín. Na čelech už má doplněná loga, která dávaly vědět, kam stroj patří. 

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1994
Místo: Hulín

Do Hulína zavítalo s pracovním vlakem netradičně "malé lego" 704.004-1, které tou dobou patřilo do stavu olomouckého depa.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1994
Místo: Hulín

Přerovská "žehlička" 111.028-7 byla netradičně odstavena v Hulíně na 7. koleji.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1994
Místo: Hulín

Ještě plně provozní lokomotiva 140.071-2 přijíždí do stanice Hulín s osobním vlakem.