Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.12.2009
Místo:
Hulín
810.145-3 si v závěru kariéry chvíli zajezdila i pod křídly depa ve Valašském Meziříčí. Na snímku je zobrazena na postrku osobního vlaku z Hulína. Následně došlo k jejímu odstrojení ve valašském depu, přetažení do PARSu Šumperk a rekonstrukci na 814.124-4.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
07.01.2010
Místo:
Hulín
Zimní snímek osobního vlaku s prvním esem 363.001-9 pořídil autor ve stanici Hulín.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
07.01.2010
Místo:
Hulín
Manipulácký stroj 742 062-3, často nasazovaný na Mn v okolí Přerova, stál v zimním lednovém dnu v Hulíně.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
07.01.2010
Místo:
Hulín
TSS Hulín zakoupila od SDC Jihlava vysloužilého "hektora" 721.111-3, opravila si ho a zároveň mu dodala slušivý firemní lak. Po opravě sloužil zejména k posunu přímo v hulínském areálu TSS. Momentálně je odstaven jako nadbytečný a nepotřebný.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
07.01.2010
Místo:
Hulín
"Ferdinandka" byla dříve zlatým hřebem vozby ČD Carga, ovšem to po nástupu soukromých dopravců z některých vlaků vyklidilo pozice a tak docházelo často ke strojním náratům do domovského depa v Ostravě. Jeden ze zajímavějších lokomotivních vlaků byl vyfocen v Hulíně, kdy v čele konvoje byla 363.012-6 a za ní hned čtveřice lokomotiv 363.020+363.018+363.032+363.034, mimochodem dnes již jsou všechny tyto stroje v korporátním nátěru firmy ČD Cargo.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.01.2010
Místo:
Hulín
Při ledové kalamitě na začátku roku 2010 vypomohl s přetahy rychlíků a osobních vlaků i "favorit" 731.045-1 z SOKV Ostrava, PJ Olomouc. Na snímku přijíždí do Hulína s rychlíkem z Luhačovic, na kterém se za ním vezla 150.222 a na konci vlaku 151.027.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.01.2010
Místo:
Hulín
Během silné námrazy na začátku roku 2010 byl ochromen železniční provoz na střední Moravě. Ovšem dopravci IDS Cargo se povedlo projet "Ferdinandku" s ucelenou soupravou kotlových vozů, v čele byly bývalé vojenské stroje 742.529-1+742.522-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.01.2010
Místo:
Hulín
Námraza na trolejích na začátku roku 2010 v oblasti Přerovska zapříčinila nefunkčnost el. hnacích vozidel. Do služby byly takřka okamžitě povolány všechny volné dieselové lokomotivy z ČD, ale i z ČD Cargo ( na snímku zachycen "buchar" 742.114-2 vjíždějící s rychlíkem do Hulína ) . Je to nesrovnatelné se stejnou, ale naprosto nezvládnutou situací na konci roku 2014, kdy byly mnohde vlaky plné cestujících ponechány několik hodin v polích ( rekord byl 17 hodin u Hranic na Moravě ) a stanice byly plné volných "dieselů"...