Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové se objevila bobina 141.057-0. Jednalo se prakticky o prototypovou lokomotivu E469.0, díky změněnému převodu 3,11. Tím měla lokomotiva větší tažnou sílu při max. rychlosti 90 km/h. Zároveň i takto označená jezdila do své nehody u Karlštejna v roce 1975. Poté byla zpětně zpřevodována na 2,27 a zařazena jako E499.1057, později jako 141.057-0 až do roku 2005.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V zachovalém a slušivém laku se autorovi představila v Hradci Králové lokomotiva 742.175-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Čerstvě "po dílnách" se vracela lokomotiva 753.352-4 na závěsu rychlíku do své domovské služebny. Autor ji zachytil ve stanici Hradec Králové. Jak vidíme, byl jí v rámci opravy obnoven unifikovaný nátěr.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Lokomotiva 141.023-2 zvěčněná autorem ve stanici Hradec Králové hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Při posunu ve stanici Hradec Králové byla zastižena unifikovaná lokomotiva 750.044-0. Ta do Hradce často vozila rychlíky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ještě s chybějícím označením dopravce, v opotřebovaném unifikovaném nátěru, stále však provozní stroj 181.004-3 postával v Hradci Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.07.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Lokomotiva 742.050-8 byla zachycena ve stanici Hradec Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.07.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Stroj 181.065-4 byl zachycen na snímek ve stanici Hradec Králové hl.n.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací