Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.08.1993
Místo:
Hradec Králové hl.n.
"Jedničková bobina" 141.029-9 odpočívala před dalším nasazením na soupravě osobního vlaku ve stanici Hradec Králové hl.n., tou dobou patřila pod místní depo.
Autor:
David Prause
Datum:
20.11.1993
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 451.039-2 byl zachycený ve stanici Hradec Králové hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.03.1995
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Lokomotiva 141.039-8, chvíli po opravě a novém laku, postávala v Hradci Králové, kde čekala na svůj další výkon na turnusovém rychlíku do Prahy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.08.1995
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Na další výkon se v Hradci Králové chystal brejlovec 753.332-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1995
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové hl.n. bol pri posune zvečnený "skokan" 710.086-0 so zachovalým náterom vz.1988.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1995
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V novém nátěru se ukazovala bobina 141.058-8 stanici Hradec Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1995
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové autor zdokumentoval lokomotivu 141.044-8. V pozadí je vidět další bobina řady 141 nebo šestikolák řady 181.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1995
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Porucha lokomotivy řady 141 zapříčinila nasazení "šestikoláku" 181.127-2 na osobní vlak. Autor to zdokumentoval ve výchozí stanici Hradec Králové hl.n. Je nutné zmínit, že lokomotivy řady 181 se objevovaly v osobní dopravě i turnusově a právě tento stroj jezdil také v TS 190 s osobními vlaky do Jaroměře a to například v GVD 1995/1996.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací