Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.06.1984
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Lokomotiva E669.1134 odpočívá v Hradci Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.09.1984
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Stroj E669.1056 byl zastižený ve stanici Hradec Králové hl.n. Název Hradec Králové hlavní nádraží nese stanice již od roku 1952.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.05.1986
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Až v Hradci Králové hl.n. byla zachycena na snímku "bobina" E499.0038, která tou dobou sloužila depu Žilina.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.05.1986
Místo:
Hradec Králové hl.n.
E669.1042 čeká v Hradci Králové mimořádně na čele osobního vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.08.1986
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve stanici Hradec Králové hl.n. očekával svůj další nákladní vlak "upracovaný šestikolák" E669.1129.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.07.1987
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové byla dne 14.7.1987 vyfocena místní "fujara" T466.0059.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.03.1988
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové zastavila s osobním vlakem "hrbatá" E479.0011.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.04.1988
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve stanici Hradec Králové, před Závody Vítězného Února vidíme lokomotivu E669.1113. ZVÚ vyráběly potravinářskou techniku, a to především pro pivovary a cukrovary. Navíc na výrobu technologií pivovarů měl podnik ve východním bloku monopol. Továrna patřila v době reálného socialismu ve východních Čechách k největším strojírenským firmám a odbytiště svých výrobků měla hlavně v zemích Sovětského svazu a dalších takzvaných lidově-demokratických státech světa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací