Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
20.08.2007
Místo:
Holešov
Silně vytížený manipulační vlak 81051 opouští Holešov a vydává se do Hulína, kde dojde k rozřazení zátěže - sever a jih, v čele byl valašský "buchar" 742.139-9.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
31.12.2007
Místo:
Holešov
Na Silvestra roku 2007 zastavila v Holešově valašská 810.394-7 s osobním vlakem Os 3906.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
11.01.2008
Místo:
Holešov
V Holešově posunuje zelená 742.295-9 která byla tou dobou čerstvě převelena z Rakovníka pod křídla SOKV Ostrava, PJ Brno.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
25.01.2008
Místo:
Holešov
"Buchar" 742.142-3 byl v Holešově zachycen s "bumlákem" Mn 81051. První vůz za lokomotivou je ložen dřevem pro dnes již neexistující Impregnu v Bystřici pod Hostýnem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.02.2008
Místo:
Holešov
Z Holešova odjíždí osobní vlak 3912 a v jeho čele je nově nalakované valašské "kvatro" 842.011-9.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.03.2008
Místo:
Holešov
Lokomotiva 702.585-1 posunuje na domovské vlečce TONu Holešov s vyloženými "wapkami".
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.03.2008
Místo:
Holešov
V TONu ( Továrna na ohýbaný nábytek ) Holešov mají dodnes v provozu "hopa" 702.585-1, ovšem dnes už je potřeba jen k přístavbě "wapek" s uhlím do místní teplárny. Pryč jsou ty časy, kdy se zde denně přistavovalo dřevo a odvážely se v zetkách ( příp. kontejnerech ) hotové výrobky do celé Evropy.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
31.03.2008
Místo:
Holešov
Strojvedoucí Ladislav Pešák, z depa Kroměříž, vede svou pevnou rukou motorový vůz 810.444-0, který byl nasazen na osobním vlaku 3942 ( Bystřice pod Hostýnem-Kroměříž).
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací