Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
15.08.1974
Místo:
Hlubočky
Do stanice Hlubočky brzdí lokomotiva 477.033 se svým osobním vlakem. Patřila k několika mála strojům, které neprošly rekonstrukcí dosazením předních van. Jako 476.133 byla dodána z ČKD do depa Brno a přes Bohumín a Valašské Meziříčí dosloužila v depu Krnov již jako 477.033. Toto depo bylo v posledních letech známé provozem hezky udržovaných "Papoušků". Krnovským depem byly lokomotivy řady 477.0 nasazovány do čela osobních vlaků přes Opavu-východ do Ostravy a na sklonově velmi náročné trati přes Milotice n. Opavou, Bruntál a Hlubočky do Olomouce. Tato trať se vyznačovala a stále vyznačuje svou zrádností, ale i nefalšovanou krásou typickou pro horské tratě. 477.033 byla zrušena 20. 10. 1975. Zlikvidována byla v Polance nad Odrou.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
18.05.2008
Místo:
Hlubočky
Ve stanici Hlubočky byla s loženým vlakem zvěčněna nezaměnitelná "Zapa Beton" 740.705-9, toho času pronajatá nové firmě Olomoucká dopravní.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
26.05.2016
Místo:
Hlubočky
V Hlubočkách čekal na odjezd směr Olomouc nákladní vlak z Krnova, který měl v čele dvojici "brejlovců" 753.767-3+753.768-1. Díky diletantskému vedení výluk u SŽDC bylo po celé trati odstaveno 6 nákladních vlaků a čekaly i celý den než následně dojely do cíle.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.09.2016
Místo:
Hlubočky
Brněnský "krokodýl" M286.1032 pomohl na postrku vlakové lokomotivě T435.0039 s přepravou zvláštního osobního vlaku ( oslava 120 let Fakultní nemocnice v Olomouci ) z Olomouce-Nové ulice do Hrubé Vody, na snímku čekají na křižování v stanici Hlubočky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací