Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
V Havlíčkovom Brode bol zvečnený "čmel" 771.124-5. Tento stroj často slúžil na staničnej zálohe v Žďári nad Sázavou.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
09.08.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
Zrušená 830.153-3 stála poblíž depa v Havlíčkově Brodě, nečekala ji zde ovšem šrotace, ale následný přesun do Klatov, kde z ní byly ještě využívány náhradní díly k udržení provozu zbylých "dvaašedesátek".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
Havlíčkobrodskou stanicí projíždí nákladní vlak vedený "laminátkou" 230.085-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
V dobách, kdy bývaly vedeny vlaky EuroCity přes Havlíčkův Brod, byla na jednom z nich zachycena modrobílá "gorila" 350.003-0.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
30.01.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
"Laminátka" 230.024-2 je nachystána poblíž depa v Havlíčkově Brodě na další nasazení.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
30.01.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
Neprovozní a zrušená "dvaašedesátka" 830.054-3 čekala v Havlíčkově Brodě na sešrotování.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
19.03.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
830.207-7 společně se svými kolegyněmi 830.054, 830.119 a 830.153 čekala v Havlíčkově Brodě na sešrotování.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.08.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
U depa v Havlíčkově Brodě byla odstavena lokomotiva 230.066-3, za ní vidíme místní legendu - "velkého hektora" 721.111-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací