Autor:
Martin Macharáček
Datum:
04.09.1994
Místo:
Havlíčkův Brod
U přechodu ve stanici Havlíčkův Brod zastavila v čele prázdný pater 230.019-2. Za zmínku stojí, že stroje inv. čísel 0019 a 0020 byly z výroby zkušebně vybaveny elektrodynamickou brzdou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.05.1995
Místo:
Havlíčkův Brod
"Nulka" 750.116-6 bola zachytená v Havlíčkovom Brodě v máji 1995.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.05.1995
Místo:
Havlíčkův Brod
Jedno z nejnižších čísel lokomotiv řady 753, které byly přistaveny do rekonstrukce na řadu 750, se stala i lokomotiva nesoucí 753.014. Na snímku ji vidíme už jako 750.014-3 před svým "převelením" do Chomutova ve stanici Havlíčkův Brod.
Autor:
Bridell
Datum:
01.06.1995
Místo:
Havlíčkův Brod
Trojkový brejlovec "padesátka" zachycený v čele osobního vlaku z Havlíčkovo Brodu do Pardubic, zvěčněný při průjezdu na hrázi oldřetického rybníka.
Autor:
Petr Sobas
Datum:
27.02.1996
Místo:
Havlíčkův Brod
Krásná "laminátka" 230.106-7 v čele odpoledního osobáku do Jihlavy čeká na odjezd v železniční stanici Havlíčkův Brod.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
16.03.1996
Místo:
Havlíčkův Brod
Udržovaná brněnská "laminátka" 230.106-7 čekala na další práci ve stanici Havlíčkův Brod.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
31.07.1996
Místo:
Havlíčkův Brod
První vyrobená z řady 560 , 560.001-0, byla zachycena ve stanici Havlíčkův Brod.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Havlíčkův Brod
Mezi výkony byla zvěčněna "fujara" 735.235-4 na náhradě za motorový vůz 850.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací