Hájek

Autor: Luděk Maxa
Datum: 12.10.2010
Místo: Hájek

Eso 363.074-6 v čele nákladního vlaku veze na závěsu "Jezevce" 210.056 z opravy v Českých Budějovicích domů do Chebu. Traťový úsek Hájek - Dalovice.

Autor: Tonda Šavel
Datum: 01.11.2010
Místo: Hájek

Ke stanici Hájek vyjíždí zachovalé eso 363.073-8 s nákladním vlakem.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 10.04.2011
Místo: Hájek

Na jaře roku 2011 bylo možno pravidelně potkat Chebské "plecháče" v čele osobních vlaku i mezi Kláštercem nad Ohří a Karlovými Vary. 242.207-9 je zdokumentován v čele Os 7014 mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Hájek.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 04.10.2011
Místo: Hájek

S vlakem Os 7012 byla u stanice Hájek zdokumentovaná lokomotiva 242.255-8. Ta byla později předaná z DKV Plzeň do DKV Brno.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 17.10.2011
Místo: Hájek

Osobní vlak Os 7016 vedený plzeňským "plecháčem" 242.203-8, projíždí podzimní krajinou nedaleko stanice Hájek.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 17.03.2012
Místo: Hájek

Lokomotiva 363.075-3 stoupá s prázdnou soupravou Easů k stanici Hájek. Ten den sloužila v pozici dispečerského stroje v Novém Sedle u Lokte. Stejný den byl druhý stroj na pozici Di-NS 363.044-9 a třetí byl 363.047-2. Dnes jsou pozice dvou strojů obsazeny výhradně řadou 363.5.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 27.04.2012
Místo: Hájek

V první verzi nátěru Najbrt nalakované eso 363.117-3 stoupalo 27. dubna 2012 s rychlíkem 608 "Svatava" k Hájku. Tato verze byla původním provedemím firemního nátěru Českých drah a protože bylo poměrně záhy modifikována, dostala se jen na omezený počet lokomotiv. Jejich počet se postupně snižoval a zdá se, že v roce 2019 této barevné variantě už zvoní hrana, neboť momentálně se u řady 362 vyskytuje už jen na posledních dvou strojích - 362.112-5 a 362.126-5.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 27.04.2012
Místo: Hájek

K vrcholové stanici Hájek se blížil jarního 27. dubna 2012 "eso" 363.066-2. Vlaku Pn 67613 ten den vévodila zásilka klubek ocelového drátu, ložených na vozes řady Res (Na). Ty byly k ČSD dodávány v letech 1977 až 1983 z Rumunské vagonky v Aradu, a následně v létech 1983 - 1987 z československé Vagónky v Popradu.