Autor:
Luděk Maxa
Datum:
12.10.2010
Místo:
Hájek
Eso 363.074-6 v čele nákladního vlaku veze na závěsu "Jezevce" 210.056 z opravy v Českých Budějovicích domů do Chebu. Traťový úsek Hájek - Dalovice.
Autor:
Tonda Šavel
Datum:
01.11.2010
Místo:
Hájek
Ke stanici Hájek vyjíždí zachovalé eso 363.073-8 s nákladním vlakem.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
10.04.2011
Místo:
Hájek
Na jaře roku 2011 bylo možno pravidelně potkat Chebské "plecháče" v čele osobních vlaku i mezi Kláštercem nad Ohří a Karlovými Vary. 242.207-9 je zdokumentován v čele Os 7014 mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Hájek.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
04.10.2011
Místo:
Hájek
S vlakem Os 7012 byla u stanice Hájek zdokumentovaná lokomotiva 242.255-8. Ta byla později předaná z DKV Plzeň do DKV Brno.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
17.10.2011
Místo:
Hájek
Osobní vlak Os 7016 vedený plzeňským "plecháčem" 242.203-8, projíždí podzimní krajinou nedaleko stanice Hájek.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
17.03.2012
Místo:
Hájek
Lokomotiva 363.075-3 stoupá s prázdnou soupravou Easů k stanici Hájek. Ten den sloužila v pozici dispečerského stroje v Novém Sedle u Lokte. Stejný den byl druhý stroj na pozici Di-NS 363.044-9 a třetí byl 363.047-2. Dnes jsou pozice dvou strojů obsazeny výhradně řadou 363.5.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
27.04.2012
Místo:
Hájek
V první verzi nátěru Najbrt nalakované eso 363.117-3 stoupalo 27. dubna 2012 s rychlíkem 608 "Svatava" k Hájku. Tato verze byla původním provedemím firemního nátěru Českých drah a protože bylo poměrně záhy modifikována, dostala se jen na omezený počet lokomotiv. Jejich počet se postupně snižoval a zdá se, že v roce 2019 této barevné variantě už zvoní hrana, neboť momentálně se u řady 362 vyskytuje už jen na posledních dvou strojích - 362.112-5 a 362.126-5.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
27.04.2012
Místo:
Hájek
K vrcholové stanici Hájek se blížil jarního 27. dubna 2012 "eso" 363.066-2. Vlaku Pn 67613 ten den vévodila zásilka klubek ocelového drátu, ložených na vozes řady Res (Na). Ty byly k ČSD dodávány v letech 1977 až 1983 z Rumunské vagonky v Aradu, a následně v létech 1983 - 1987 z československé Vagónky v Popradu.