Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.03.1994
Místo:
Hájek
S nákladním vlakem si strojvedoucí pan Josef Mandys zdokumentoval lokomotivu 781.412-2. Snímek pořídil u vrcholové stanice Hájek.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
25.03.1995
Místo:
Hájek
"Sergej" 781.597-0 doslova duněl před stanice Hájek, tedy v místě největšího stoupání s nákladním vlakem.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
25.03.1995
Místo:
Hájek
"Sergej" 781.365-2 s nákladním vlakem nedaleko vrcholové stanice Hájek.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.11.1995
Místo:
Hájek
S osobním vlakem z Chebu do Chomutova (Os 7010) uháněl poslední vyrobený čtyřkový brejlovec 754.086-7. Velmi povedený snímek byl pořízen u stanice Hájek.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.11.1995
Místo:
Hájek
Lokomotiva 753.197-3 ještě v dobách působení u ČD byla zdokumentovaná u stanice Hájek jako vlak "Lv" vlak. Dnes můžeme tuto lokomotivu potkávat u soukromého dopravce KDS.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
06.04.1996
Místo:
Hájek
Ještě nezatrolejavaná "podkrušnohorská magistrála", typická pro lokomotivy řady 781 později 753 a ještě později pro "bardotky" 749/751. Snímek stroje 781.545-9 byl pořízen u stanice Hájek. Stroj sloužil ke konci kariéry především v postrkové službě uhelných vlaků.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
02.05.1996
Místo:
Hájek
Do stanice Hájek přijíždí manipulační vlak s novou lokomotivou 714.210-2, pro kterou je to jeden z prvních výkonů.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
02.05.1996
Místo:
Hájek
Velkým zážitkem při parním Plandampfu, konaného na trati č. 140 ( Karlova Vary-Kadaň ) pro německé fanoušky železnice, bylo nasazení parních lokomotiv 434.1100 a 534.0432 do čela nákladního vlaku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací