Autor:
David Maštalíř
Datum:
29.05.2008
Místo:
DPOV Přerov
Lokomotiva 181.062-1 dostala v roce 2008 další životní šanci v podobě opravy v přerovském DPOV a následném nasazení v Polsku. Na snímku ze dne 29.5.2008 je zachycena ve zcela novém laku, před přistavením na dokončení opravy.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.06.2008
Místo:
DPOV Přerov
V areálu DPOV Přerov stál nově nalakovaný "šestikolák" 181.020-9, který čekal na přistavení do opravy a následnou "polonizaci".
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.06.2008
Místo:
DPOV Přerov
Lokomotiva 740.676-2 sloužila necelé tři desítky let ve Fatře Napajedla, kde byla v roce 2008 nahrazena lok. 704.506. Následně byla zmíněná 740ka prodána firmě EŽ Praha, která ji nechala prohlédnout a mírně opravit ve firmě ČMŽO Přerov a následně byla převezena na lakování do Olpasu Krnov.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
29.07.2008
Místo:
DPOV Přerov
S lehce odstrojenou 242.272-3 bylo posunováno po přerovském DPOV.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
21.08.2008
Místo:
DPOV Přerov
750.118-2 dovezla z krnovské lakovny OLPAS do přerovského DPOV "plecháča" 242.223-6 na dokončení opravy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
22.08.2008
Místo:
DPOV Přerov
Mrazivý pohľad na torzo rušňa 151.018-9, ktoré bolo po nehode v Studénke odstavené v Přerově.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
30.08.2008
Místo:
DPOV Přerov
150.002-4 byla přistavena na opravu do DPOV Přerov, odtud následně vyjela už pod označením 150.202-0, kdy jí opět bylo umožněno využívat maximální rychlost 140 km/h.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.09.2008
Místo:
DPOV Přerov
Železniční nehoda ve Studénce se udála 8. srpna 2008 v 10:30 hodin. Mezinárodní vlak EC 108 Comenius jedoucí na trase Krakov – Praha narazil v železniční stanici Studénka do konstrukce opravovaného silničního mostu, která se několik sekund před tím zřítila na železniční trať. Zemřelo 8 lidí (5 žen a 3 muži), asi 95 dalších bylo zraněno. Snímek zobrazuje torzo lokomotivy 151.018-9 v areálu DPOV v Přerově.