Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.01.2012
Místo:
DPOV Přerov
Na začátku roku 2012 byla do přerovského DPOV přistavena na opravu polonizovaná lokomotiva 182.058-8.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.02.2012
Místo:
DPOV Přerov
Za depem v Přerově se slunilo ostravské "eso" 363.007-6, toho času po provedené hlavní opravě a v novém laku.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.02.2012
Místo:
DPOV Přerov
Plzeňské "eso" 362.055-6 bylo čerstvě po zrychlení zdokumentováno na točně přerovského DPOV. Obdrželo i lité cedulky s označením, které se následně nedodávaly kvůli krádežím, jenž ve většině prováděli rádoby přiznivci železnice.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
02.03.2012
Místo:
DPOV Přerov
Za areálem DPOV Přerov byl odstaven stroj 720.091-8.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
14.03.2012
Místo:
DPOV Přerov
"Šestikolák" 181.008-4 se chystá na hranicích přerovského DPOV na zkušební jízdu po provedené opravě. Za ním je nachystáno na to samé ostravské "eso" 363.032-4.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
14.03.2012
Místo:
DPOV Přerov
U točny přerovského DPOV čekal na přistavení do opravy ostravský "šestikolák" 181.084-5.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
14.04.2012
Místo:
DPOV Přerov
"Šestikolák" 181.017-5 firmy PCC Rail v Polsku se objevil 14.dubna 2012 v Přerově, kam přijel do místního DPOV na opravu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.05.2012
Místo:
DPOV Přerov
Plzeňské "eso" 363.125-6 stojí na falešných podvozcích v areálu DPOV Přerov,a i to značí, že odtud po opravě vyjede jako zrychlené "eso" pod označením 362.125.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací