Autor:
David Maštalíř
Datum:
21.05.2006
Místo:
DPOV Nymburk
Valašský "brejlovec" 750.289-1 stál mnoho let odstaven v areálu DPOV Nymburk, kde byl rozebírán na náhradní díly a následně i sešrotován. Většina jeho dílů ( zejména spalovací motor ) posloužila na zprovoznění brněnského "brejlovce" 754.022-2.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
06.06.2006
Místo:
DPOV Nymburk
V nymburském DPOV byl na náhradní díly rozebírán vrak lokomotivy 742.197-7.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
06.06.2006
Místo:
DPOV Nymburk
Během vyvazovací opravy v DPOV Nymburk byl zastižen prototyp "ponorky" 730.002-3.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
06.06.2006
Místo:
DPOV Nymburk
V areálu DPOV Nymburk byl zdokumentován "hop" 702.031-6.
Autor:
David Prause
Datum:
11.02.2007
Místo:
DPOV Nymburk
V prostorách nově vzniklého pracoviště DPOV ( od 1. ledna 2007 ) vidíme stroje 742.209-0 a v pozadí 742.109-2.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.11.2007
Místo:
DPOV Nymburk
Prototyp 730.001-5 prostál mnoho let jako totální vrak na okraji nymburského depa.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.11.2007
Místo:
DPOV Nymburk
Zatímco se "motorák" 810.259-2 podroboval v PARSu Šumperk rekonstrukci na 814.005-5, jeho původní čela byly pohozeny v DPOV Nymburk, kde tvořily "železnou zásobu dráhy" pro případy nehod zbylých 810.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.11.2007
Místo:
DPOV Nymburk
810.361-6 byla předělávána v PARSu Šumperk na 814.014-7 a její kabiny byly převezeny do DPOV Nymburk, kde byly uloženy jako náhradní pro zbylé 810.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 30. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací