Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
08.01.1975
Místo:
Dluhonice
Žilinský "šestikolák" E669.2048 podjíždí s nákladním vlakem ve stanici Dluhonice silniční podjezd a pomocník strojvedoucího se zvědavě dívá na tehdy ještě něco neobvyklého - železničního fotografa.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
08.01.1975
Místo:
Dluhonice
Ze silničního nadjezdu v Dluhonicích byl vyfocen průjezd nákladního vlaku v jehož čele jistě hučel "na sérii" ostravský "šestikolák" E669.120. Pro zajímavost zmíníme, že se jednalo o jeden z mála strojů, který nikdy nepatřil do depa Česká Třebová.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
08.01.1975
Místo:
Dluhonice
V detailu byl v Dluhonicích zdokumentován ostravský "šestikolák" E669.2055.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
08.01.1975
Místo:
Dluhonice
Pražská "bobina" E499.122 podjíždí návěstní lávku s vjezdovými návěstidly do Dluhonic a míří s rychlíkem dále směr Přerov.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
05.01.1979
Místo:
Dluhonice
Do Dluhonic přijíždí nákladní vlak v jehož čele je "hrbatá" E479.0049, toho času ve stavu LD Ostrava. Lokomotivy E479.0041-0054 nemohly být po vyrobení dodány na domovskou vlečku SHD-Doly Nástup Tušimice z důvodů nedokončené elektrizace, takže bylo rozhodnuto, že budou provozovány u ČSD. Všechny zmíněné lok. byly nasazeny na výkonech LD Ostrava a dokonce i se stálým personálním obsazením (www.prototypy.cz ).
Autor:
Robert Kubica
Datum:
00.00.1984
Místo:
Dluhonice
Dluhonicemi projel ku Přerovu rychlík v čele s pražskou "bobinou" E499.1032.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.01.1986
Místo:
Dluhonice
Na další úkoly v nákladní dopravě čekalo ve výhybně Dluhonice" šestikolo" E669.1067.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
24.09.1991
Místo:
Dluhonice
Snímek ze září 1991 nám představuje všední obraz provozu na kolejích 1. hlavního tahu v období vrcholu nákladního provozu po železnici v naší republice. Její největší objem byl právě na přelomu 80. a 90. let. Ve výhybně Dluhonice projíždí vedle stojícího šestikola 182.038 - které je dodnes provozní, stroj 181.034-0 s dalším nákladním vlakem.