Autor:
sbírka: Roman Libra
Datum:
00.00.1939
Místo:
Depo Zvolen
Ačkoli byla nová 464.045 dodána z výroby do výtopny Praha Masarykovo n. dne 11. 4. 1938, již 4. května odchází do Zvolena; zde byla zachycena neznámým fotografem se svou lokomotivní četou. Ve Zvolenu přečkala válku, aby se po ní do Prahy vrátila. 12. 4. 1948 opět putovala z Prahy do Zvolena. Od roku 1955 natrvalo opustila území Slovenska a přes Turnov, Letohrad a Liberec naposledy přešla do Letohradu, kde taky dosloužila. Zrušena byla 26. září 1977 a zlikvidována v Kovošrotu Gáň.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.03.1980
Místo:
Depo Zvolen
Náročnou topírenskou službu ve zvolenském depu obstarávala i lokomotiva T211.0088.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1980
Místo:
Depo Zvolen
Na topírenské záloze ve zvolenském depu byla nasazena malá lokomotiva T211.1001.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1985
Místo:
Depo Zvolen
Ešte celočervený T669.0052 bol zachytený v depe Zvolen v júli 1985.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1985
Místo:
Depo Zvolen
Zvolenský stroj T478.3271 čeká v domovském depu na další práci v drážní dopravě. I tato lokomotiva prošla v roce 1992 rekonstrukcí na řadu 750.
Autor:
Jan Kudlička
Datum:
11.09.1987
Místo:
Depo Zvolen
Výstavy lokomotiv ve zvolenském depu v září roku 1987 se zúčastnila i vzhledově velmi pěkná "ťapka" T458.1213.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.08.1990
Místo:
Depo Zvolen
Lokomotiva T478.3055 zastižená v rušňovém depu Zvolen.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.08.1990
Místo:
Depo Zvolen
Lokomotiva T478.3272 zachycená v rušňovém depu Zvolen.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací