Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.05.1992
Místo:
Depo Žilina
V "elektrickej" časti depa Žilina bola odstavená "rakaňa" 183.030-6. Vedľa postával rušeň 162.003-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.05.1992
Místo:
Depo Žilina
Ikdyž to tak nevypadá, lokomotiva 140.046-4 byla v době pořízení snímku již odstavená z provozu. Dojezdila v říjnu roku 1991 a zrušena byla až v prosinci roku 1994. Na snímku ji vidíme v prostoru RD Žilina. Zde dojezdila svou provozní kariéru po předání z Košic v roce 1987.
Autor:
"Heinz"
Datum:
00.09.1994
Místo:
Depo Žilina
V žilinském depu odpočívala 350.012-1 ve společnosti dalších strojů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.10.1994
Místo:
Depo Žilina
Rušeň 183.039-7 postával odstavený v depe Žilina.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.10.1994
Místo:
Depo Žilina
"Bangláda" T448.0799 bola zachytená na točni depa Žilina. Rušeň v tom čase patril Slovnaftu a bol dislokovaný v termináli Horný Hričov, dnes je majetkom spoločnosti JUSO.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
24.02.1995
Místo:
Depo Žilina
V rušňovém depu v Žilině vidíme "aktivní" bobinu 140.087-8, která se chystala na výkon, zatímco lokomotiva 140.075-3 na svou příležitost čekala.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
20.04.1996
Místo:
Depo Žilina
Na točni domovského rušňového depa Žilina sa predstavuje "čmeliak" 771.191-4 v unifikovanom červenom nátere so širokým žltým pásom, v ktorom aj dojazdil.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.08.1997
Místo:
Depo Žilina
Pri rotunde depa Žilina odpočíval žilinský "kredenc" 830.220-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací