Autor:
Petr Malý
Datum:
01.07.2002
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Nedlouho po hlavní opravě se na odpoledním slunci vyhřívala v depu Veselí nad Moravou místní 754.016-4.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
27.11.2002
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Přechodný vzhled lokomotivy 742.346-0, zachycený 27. 11. 2002 před rotundou domovského depa Veselí nad Moravou. Tehdy byla těsně po vyvazovací opravě (MVY) v PJ Meziměstí a krátce před přelakováním kapot a kabiny, provedeném ve veselské lakovně v lednu 2003.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
16.06.2003
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Ve veselském depu byla zdokumentována valašská "nulka" 750.156-2, která sem přijela vlastní silou, aby darovala svůj motor neprovozní 754.066-9. Po přehození motorů byla převezena zpět do depa ve Valašském Meziříčí, kde už byla jen rozebírána na náhradní díly.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
22.06.2003
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Temně rudé krasavice 754.066-9, těsně po opravě a přelakování a 742.346-0, která si tuto omlazovací kúru dopřála o půl roku dříve, pózují před točnou depa Veselí nad Moravou dne 22. 6. 2003.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
22.06.2003
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Lokomotivy 742.346-0 a 742.452-6 odpočívají v horkém odpoledni 22. 6. 2003 na paprscích okolo točny depa Veselí nad Moravou.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
11.06.2004
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Dne 11.6.2004 byla na lokomotivě 754.016-4 dokončena poslední prohlídka MM u této lokomotivní řady ve Veselí nad Moravou, větší údržba se následně prováděla v depu Brno-Maloměřice a u několika strojů dokonce i v Otrokovicích. Při této příležitosti vznikla hodnotná pamětní fotografie dílenských zaměstnanců na točně tamního depa.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
24.10.2005
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Na paprscích točny ve Veselí nad Moravou se společně vyhřívají lokomotivy 751.002-7 a 753.001-7.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
11.04.2007
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
V areálu depa ve Veselí nad Moravou byla deponována pětice "šestikoláků" řady 182, čekajících zde na lepší časy, což v jejich případě znamenalo přístavbu do opravy a polonizaci. V čele kolony je na snímku zachycena lokomotiva 182.058-8 a za ní jsou 182.086+182.042+182.065+182.040.