Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.08.2003
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Depo ve Valašském Meziříčí zajišťovalo i opravy motorových lokomotiv soukromých dopravců, jedním z nich byla i 740.770-3, která je na snímku zobrazena při odstavení "na kopci". Za ní je "čtyřka" 754.062-8, která byla zkoušena a seřizována na odporu po vykonané vyvazovací opravě.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Lokomotiva 110.044-5 se setkala s nejstarší provozní žehličkou 110.001-5 ve Valašském Meziříčí hned první den roku 2004.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
750.043-2 byla rozebrána na náhradní díly tak důkladně, že jí nezbyly ani vlastní podvozky a byla tak položena společně s 753.100-7 na panely ve valašskomeziříčském depu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Pod kopcem v depu ve Valašském Meziříčí byly odstaveny toho času neprovozní lokomotivy 750.293-3, 754.064-4 a 753.279-9.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu ve Valašském Meziříčí "pod kopcem" stála 701.057-2, ukryta pod silnou sněhovou pokrývkou. Za ní je odstavena 750.289-1 a T334.0090. Vlevo od ní je 750.293-3 a 754.064-4.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
06.02.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Plzeňské "eso" 363.111-6 je otáčeno v depu Valašské Meziříčí, aby bylo správně umístěno do místní lakovny, kde dojde k lakování nově dosazené kabiny. Lok. byla po nehodě na přejezdu a byla opravena v přerovském DPOV.
Autor:
David Prause
Datum:
26.04.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Pôvodne vlečková 725.511-0 bola zachytená v depe "ValMez" čakajúc na svoj ďalší osud.
Autor:
David Prause
Datum:
26.04.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Už poriadne zhrdzavená "karkulka" 726.069-8 smutne postávala v depe vo "ValMeze" v apríli 2004. Okrem "plešatej" 725.511-0 s podobným osudom jej spoločnosť robila "nulka" 750.293-3.