Depo Valašské Meziříčí

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.09.1996
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před vraty valašskomeziříčského depa postávala 750.289-1, ještě ve starém laku, na závěskách a bez log ČD.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.09.1996
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depe Valašské Meziříčí postávali "karkule" 726.069-8 a 725.214-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.09.1996
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Po nehodě stála v depu ve Valašském Meziříčí lokomotiva 750.118-2 a čekala na šikovné ruce, které jí dají zpět do formy. Tato lok. měla nehodu v roce 1995, kdy v Ostravě hl.n. strojvedoucí projel vjezdové návěstidlo a najel na prázdnou patrovou jednotku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.12.1996
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depu Valašské Meziříčí se slunila v prosinci roku 1996 "nulka" 750.218-0, která byla čerstvě po dílenské opravě a v novém laku.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.03.1998
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Lokomotiva 725.214-1 byla odstavena v depu ve Valašském Meziříčí ve společnosti stroje 720.134-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.04.1998
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 07.02.1999
Místo: Depo Valašské Meziříčí

810.456-4 sa predstavuje v novučičkom laku v depe Valašské Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.05.2000
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depu ve Valašském Meziříčí odpočívá místní "lego" 704.011-6, které bylo známé kupříkladu obsluhou vlečky skláren, odbočující z trati do Rožnova pod Radhoštěm.