Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.09.1996
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Před vraty valašskomeziříčského depa postávala 750.289-1, ještě ve starém laku, na závěskách a bez log ČD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.09.1996
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depe Valašské Meziříčí postávali "karkule" 726.069-8 a 725.214-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.09.1996
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Po nehodě stála v depu ve Valašském Meziříčí lokomotiva 750.118-2 a čekala na šikovné ruce, které jí dají zpět do formy. Tato lok. měla nehodu v roce 1995, kdy v Ostravě hl.n. strojvedoucí projel vjezdové návěstidlo a najel na prázdnou patrovou jednotku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.12.1996
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu Valašské Meziříčí se slunila v prosinci roku 1996 "nulka" 750.218-0, která byla čerstvě po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
15.03.1998
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Lokomotiva 725.214-1 byla odstavena v depu ve Valašském Meziříčí ve společnosti stroje 720.134-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.04.1998
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
07.02.1999
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
810.456-4 sa predstavuje v novučičkom laku v depe Valašské Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.05.2000
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu ve Valašském Meziříčí odpočívá místní "lego" 704.011-6, které bylo známé kupříkladu obsluhou vlečky skláren, odbočující z trati do Rožnova pod Radhoštěm.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací