Depo Valašské Meziříčí

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.04.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Bielymi madlami a orámovaním nárazníkov skrášlený stroj T334.0725 bol zdokumentovaný v apríli 1988 v LD Valašské Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.04.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Rušeň T334.0948, patriaci prosenickému cukrovaru, zavítal zrejme za účelom vykonania opravy do LD Valašské Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.6.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

"Buchar" T448.0751 ( TSS Hulín ) dorazil do depa ve Valašském Meziříčí na provedení opravy, na snímku je odstaven vedle místního "brejlovce" T478.3042.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.06.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před přistavením do opravy byl stroj T448.0751 odstaven v depu ve Valašském Meziříčí "na kopci" a to ve společnosti "mandelinky" 891.015.

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.08.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Lokomotíva T334.0520 bola (spolu so sesterskými rušňami čísel 519 a 521) jednou z prvých "rosničiek", ktoré boli z výroby dodané Československej ľudovej armáde. Stalo sa tak v máji roku 1962 a všetky tri rušne putovali k VÚ 3992 v Pardubicích. Na snímke je spomenutý rušeň o viac než štvrťstoročie neskôr zachytený v depe Valašské Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.09.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Vlečkový rušeň T334.0015 němčického cukrovaru bol zachytený v depe vo Valašském Meziříčí, kam chodil na opravy.

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Vrak T448.0753 (740.605-1, TSS Hulín) byl rozebírán v depu ve Valašském Meziříčí. Daná lokomotiva měla za sebou krátký provozní život v délce 6 roků, kdy došlo k předčasnému zrušení díky nehodě v České Třebové, kdy dne 2.8.1988, na místní časti zvané Suez , došlo k najetí na "šestikoláka" E669.1021, který byl rovněž zrušen.

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Po necelých 6 letech provozu dopadla lokomotiva T448.0753 značně nevalně. Jen jako vrak a zdroj ND v depu Ve Valašském Meziříčí, v části zvané "na kopci".