Autor:
Václav Šafář
Datum:
13.09.2014
Místo:
Depo Ústí nad Labem
A konec své provozní kariéry a jen vzpomínky. To zůstalo po odstavení posledních strojů této řady u ČDC. Jedna z posledních, která jezdila ještě po roce 2010 byla i 121.028-5. Na snímku autora z depa v Ústí nad Labem už jen vzpomíná na svůj dlouhý provozní život.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Vrak 122.019-3 čeká v ústeckém depu už jen na milosrdné plameny autogenu.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Ústí nad Labem
122.001-1 se v ústeckém depu setkala s "ešusem" 471.072-9.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Ústí nad Labem
ČD Cargo na konci roku 2015 zakoupilo od mateřské firmy ČD 23 kusů lokomotiv řady 163, které především posloužily k náhradě starších strojů ř.122. Na začátku ledna roku 2016 se tak v ústeckém depu vytvořilo několik kolon nepotřebných strojů, na snímku je jedna z nich, které vévodí 122.024-3 a za ní se nacházejí lokomotivy 122.045+122.026+122.002+122.009.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Nepotřebná 122.034-2 byla v ústeckém depu odstavena s oběma aktérkami nehody u Velkých Žernosek a to jmenovitě 122.019 a 122.023.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Ústí nad Labem
ČD Cargo na konci roku 2015 zakoupilo od mateřské firmy ČD 23 kusů lokomotiv řady 163, které především posloužily k náhradě starších strojů ř.122. Na začátku ledna roku 2016 se tak v ústeckém depu vytvořilo několik kolon nepotřebných strojů, na snímku je jedna z nich, které vévodí 122.037-5 a za ní se nacházejí lokomotivy 122.004+122.018+122.022.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Nepotřebné stroje 122.043-3 a 122.044-1 čekají v ústeckém depu na další životní osudy, případně na šrotaci.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
16.01.2016
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Z provozu odstavený stroj 742.088-8 čeká v depu v Ústí nad Labem an další osud.