Autor:
Václav Šafář
Datum:
05.03.2006
Místo:
Depo Ústí nad Labem
V depu v Ústí nad Labem odpočívala "uhelka" 121.028-5.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
30.04.2006
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Autor vytvořil na konci dubna roku 2006 pohled na bok kabiny odstavené "žehličky" 110.005-6, ještě po letech s původním značením E458.0005 a znakem ČSD. Stroj čekal na svou likvidaci v areálu depa Ústí nad Labem.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
25.11.2006
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Zrušený stroj 720.141-1, který závěr svého života prožil pod hlavičkou depa Chomutov, čeká v ústeckém depu už jen na převoz do České třebové kde bude fyzicky zlikvidován.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
25.11.2006
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Požárem poškozený stroj 742.012-8 čeká v areálu depa Ústí nad Labem na rozhodnutí o svém dalším osudu, společnost mu dělá 720.141-1
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Depo Ústí nad Labem
V depu Ústí nad Labem zapózoval stroj 771.048-6, opticky nic nenesvědčuje brzkému konci, ale skutečnost byla jiná. Lokomotiva byla počátkem května 2007 přepravena do České Třebové a již v druhé polovině června započala fyzická likvidace.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Vrak stroje 122.040-9 čeká v depu Ústí nad Labem na fyzickou likvidaci. K nehodě došlo 21.5.2003 v žst. Roudnice nad Labem, když 122.040-9 v čele nákladního vlaku najela na konec osobního vlaku ( 451.077 ) poté, co jeho strojvedoucí projel odjezdové návěstidlo v poloze "stůj", řezal výměnu a následně zastavil.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
12.09.2007
Místo:
Depo Ústí nad Labem
V depu Ústí nad Labem stály vedle sebe dva "dřevěné taurusy" 123.015-0 a 122.010-2.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
30.03.2008
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Ještě osm let po nehodě stála v depu Ústí nad Labem poškozená a vyřazená lokomotiva 122.017-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací