Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.03.1992
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
V depe Spišská Nová Ves bola v marci 1992 zachytená "rakaňa" 183.020-7 vo vtedy už rýchlo miznúcej verzií unifikovaného náteru z roku 1982.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.03.1992
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
Stroj 183.028-0 bol zdokumentovaný v depe Spišská Nová Ves.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.03.1992
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
Spolu s mnohými ďalšími "šesťkolákmi" radov 182 a 183 postávala dňa 23.3.1992 v depe Spišská Nová Ves aj "rakaňa" 183.042-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.08.1994
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
"Ťapka" T458.1101 vyčkávala ve svém domovském depu ve Spišské Nové Vsi na další nasazení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.10.1994
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
"Peršing" 162.031-9 odpočíva na kusej koľaji na okraji spišskonovoveského rušňového depa. Na čele rušňa nechýba logo ŽSR, ktoré bolo nalepené tradične nakrivo.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
V RD Spišská Nová Ves byla zastižena sériově vyrobená "rosnička" 710.047-2 pro tehdejší ČSD v unifikovaném nátěru.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
V spišskonovoveskom depe bola v spoločnosti legendárnych "bobín" zvečnená domáca "ťapka" 721.074-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
Odstavená "žehlička" 110.049-4 v depu Spiššká Nová Ves. Stejně jako u nás, i na Slovensku začaly ztrácet po roce 2000 v provozu tyto stroje význam.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací