Depo Spišská Nová Ves

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.04.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

"Rýchly peršing" 162.028-5 sa slnil v tupíku na okraji spišskonovoveského rušňového depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.04.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Společně s žehličkou řady 110 a v pozadí méně viditelným šestikolákem postávala ve Spišské Nové Vsi bobina 140.097-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.04.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Novotou vonící polovinu "dvojičky" 131.081-2 zvěčnil autor ve Spišské Nové Vsi.

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Vrak "singrovky" 820.002-4 bol zachytený v zátiší spišskonovoveského depa. Tieto legendárne "motoráky" tu zabezpečovali vozbu osobných vlakov na lokálke do Levoče, a to často aj vo dvojici v radení 820+020+820. V polovici 90. rokoch ich na týchto výkonoch nahradili "kufre" r. 810, ktoré boli na konci milénia nahradené modernizovanými motorovými vozňami radu 811. Tie tu už slúžili až do zastavenia pravidelnej osobnej dopravy k 1.2.2003.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Rušeň 710.003-5 bol autorom zvečnený v depe Spišská Nová Ves.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

"Bobina" 140.079-5 odpočívala mezi výkony v domovském depu ve Spišské Nové Vsi.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

V depu Spišská Nová Ves pózovaly domácí "ťapky" 721.101-4+721.108-9, které měly obnoven slušivý původní nátěr.

Autor: Josef Mandys
Datum: 13.08.1999
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Na další nasazení čekala v domovském depu ve Spišské Nové Vsi "ťapka" 721.074-3.