Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.07.1996
Místo:
Depo Rakovník
Lokomotiva 753.028-0 byla zachycená ještě coby provozní v Rakovníku v létě roku 1996.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Rakovník
Poslední vyrobený stroj z 1. série byla lokomotiva T478.3072. Nově označená jako 753.072-8 byla zachycena v Rakovníku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Rakovník
Odstavenou "veselou krávu" 714.215-1 zdokumentoval autor v Rakovníku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Rakovník
Ještě nátěrově "unifikovaná zamračená" 751.068-8 byla zastižena při odpočinku v Rakovníku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Rakovník
Velmi pěkné "dvojče" lokomotiv 753.084-3+753.072-8 vyčkávalo na své nasazení v depu Rakovník.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.05.1998
Místo:
Depo Rakovník
V depe Rakovník bol zachytený topírenský "hop" 701.059-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.05.1998
Místo:
Depo Rakovník
Ve společnosti zánovní lokomotivy řady 714 byl v Rakovníku zastižen i brejlovec 753.082-7.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.08.1999
Místo:
Depo Rakovník
Na točně rakovnického depa zapózoval místní stroj 714.023-9 (ex 735.128-1).
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací