Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.09.1991
Místo:
Depo Prešov
T478.2026 ve společnosti dalších "velkých dieslů" stála v depu v Prešově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.05.1992
Místo:
Depo Prešov
V prešovském depu odpočívala značně provozně opotřebovaná T478.2030.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1992
Místo:
Depo Prešov
V prešovském depu čekala na další nasazení T478.2020.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1992
Místo:
Depo Prešov
"Ceckaňa" 752.023-2 byla vyfocena v prešovském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1992
Místo:
Depo Prešov
Červený nátěr s úzkým výstražným žlutým pruhem nesla v roce 1992 většina "zamračených" řady 752. Postupně byly přelakovány na verzi se 600 mm širokým pruhem okolo celé skříně lok, ovšem v daném roce se to ještě netýkalo prešovské 752.028-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1992
Místo:
Depo Prešov
V roce 1988 došlo k oficiálnímu přeznačení lok., ovšem ještě v roce 1992 nesla prešovská "ceckaňa" T478.2039 své původní označení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1992
Místo:
Depo Prešov
V prešovském depu stála značně opotřebená T478.2047.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.06.1992
Místo:
Depo Prešov
Na hranicích prešovského depa byl zvěčněn místní "pegas" 752.040-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací