Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.04.1994
Místo:
Depo Přerov
Lokomotiva 701.034-1 byla zachycena u dnes již nefungující tankovací stanice u přerovského depa. Ač by se dnes hodila mnoha dopravcům, tak jen pustne a je obydlena squattery.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Přerov
Dňa 5.5.1995 odpočívalo v Přerově hneď niekoľko "peršingov" radu 162. Snímke dominuje stroj 162.038-4.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
00.00.1996
Místo:
Depo Přerov
U přerovského depa byla mezi výkony odstavena brněnská 754.045-3. Čas plné vlády dieselových strojů nad tratí Přerov-Brno se chýlil ke konci a postupně předaly pomyslné žezlo především přerovským "esům".
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
12.10.1996
Místo:
Depo Přerov
Olomoucký "šestikolák" 182.121-4 se dne 12.10.1996 zúčastnil výstavy lokomotiv v přerovském depu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
12.10.1996
Místo:
Depo Přerov
S lokomotivou řady 363 posunoval v přerovském depu "hop" 701.058-0.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
12.10.1996
Místo:
Depo Přerov
S obnoveným lakem byla v kolejišti přerovského depa vyfocena lokomotiva 163.010-2, která byla opravena v místní firmě ČMŽO.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
23.12.1996
Místo:
Depo Přerov
Dvě prototypové lokomotivy se sešly v přerovském depu. Na snímku vidíme ještě provozní stroj 169.001-5 a první vyrobené "eso" 363.001-9.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.08.1997
Místo:
Depo Přerov
Reinkarnaci zažila v přerovském depu v roce 1997 motorová lokomotiva 720.541-2, která zde prošla větší opravou. Z následného provozu je známa u firmy Elektrizace železnic, ovšem méně známým faktem je, že z výroby byla dodána na vlečku Energostroj Dolní Beřkovice a to ke dni 7.10.1960.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací