Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.04.1996
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
V depu v Praze na Masaryčce se chystala na svůj výkon "krysa" 150.024-8.
Autor:
David Prause
Datum:
10.04.1996
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Vůz 820.021-4 byl jedním z posledních kusů léta provozovaných v Kralupech nad Vltavou, zde je ovšem zachycen na výstavě vozidel v depu na Masarykově nádraží v Praze.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.05.1997
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Už odstavená lokomotiva 141.033-1 odstavená v areálu jednotky v Praze "TGM".
Autor:
David Prause
Datum:
15.05.1997
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Již neopakovatelný náhled do depa na Masarykově nádraží v roce 1997 přibližuje typické místní stroje. Snímce dominuje odstavená 150.021-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.02.1998
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Rušeň 163.003-7 bol zachytený pri odstavení v depe na pražském Masarykově nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.03.1998
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Hráškovozelený "peršing" 163.011-0 odpočíva medzi výkonmi v depe na "Masaryčce".
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.1998
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Hned trojice "polomáčených banánů" byla zachycena v depu Praha Masarykovo n. dne 30.04.1998. Za na snímce dominujícím strojem 150.002-4 postávají lokomotivy 151.008-0 a 151.020-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.03.2000
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Koleje u přesuvny depa "na Masaryčce" nabízela možnosti různých setkání. Zde je 150.021-4 společně s prvním zrychleným esem 362.164-6, v pozadí vykukuje nezaměnitelná 163.016-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací