Autor:
Lumír Kunc
Datum:
00.00.1984
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Ačkoli by tabulka s označením mohla někoho zmást, ve skutečnosti se nejedná o 556.0436, ale o 556.0361. V té době byla lokomotiva stále kompletní a rovněž schopna svého pohybu. I právě proto se těšila velkému zájmu nadšenců, kteří si ve volném čase - po obnově vzhledu lokomotivy - udělali malou radost tímto přeznačením.
Autor:
Lumír Kunc
Datum:
04.11.1984
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Ve Vršovickém depu byl zachycen stroj 556.0361 - v té době byl ještě schopen popojíždět vlastní silou, což v mnohých železničních fanoušcích vyvolávalo velký zájem. Stroj 556.0361 byl zrušen ve Vršovicích 13. 10. 1981 a při prohlídce kotelním komisařem navržen pro účely vytápění tlakem 10 atm. Převedení na vytápěcí kotel K 808 proběhlo nedlouho po zrušení.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.02.1993
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Vršovická "zamračená" 752.002-6 postávala u točny svého domovského depa společně s některým z "káček".
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.02.1993
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Pekný záber z depa Praha-Vršovice zachytil "pašíka" 703.031-5 v spoločnosti strojov r. 742 i vykurovacieho "káčka".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.05.1993
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Ve vršovickém depu byla poblíž strojmistrů odstavena malá lokomotiva 700.101-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.05.1993
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Neprovozní stroj 700.116-7 čekal ve vršovickém depu na další životní osud.
Autor:
Jan Jílek
Datum:
00.09.1993
Místo:
Depo Praha-Vršovice
V depu Praha-Vršovice byla odstavena trojice nadbytečných, neprovozních "zamračených" 751.028-2, 751.006-8, 751.161-1.
Autor:
Jan Jílek
Datum:
00.09.1993
Místo:
Depo Praha-Vršovice
I známé pražské "zamračené" 751.006-8 se nevyhnulo odstavení z nadbytečnosti, ovšem bylo jen dočasné a lok. byla následně zprovozněna a poté i rekonstruována na 749.006-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací