Depo Praha-Vršovice

Autor: Lumír Kunc
Datum: 00.00.1984
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ačkoli by tabulka s označením mohla někoho zmást, ve skutečnosti se nejedná o 556.0436, ale o 556.0361. V té době byla lokomotiva stále kompletní a rovněž schopna svého pohybu. I právě proto se těšila velkému zájmu nadšenců, kteří si ve volném čase - po obnově vzhledu lokomotivy - udělali malou radost tímto přeznačením.

Autor: Lumír Kunc
Datum: 04.11.1984
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ve Vršovickém depu byl zachycen stroj 556.0361 - v té době byl ještě schopen popojíždět vlastní silou, což v mnohých železničních fanoušcích vyvolávalo velký zájem. Stroj 556.0361 byl zrušen ve Vršovicích 13. 10. 1981 a při prohlídce kotelním komisařem navržen pro účely vytápění tlakem 10 atm. Převedení na vytápěcí kotel K 808 proběhlo nedlouho po zrušení.

 

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.02.1993
Místo: Depo Praha-Vršovice

Vršovická "zamračená" 752.002-6 postávala u točny svého domovského depa společně s některým z "káček".

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.02.1993
Místo: Depo Praha-Vršovice

Pekný záber z depa Praha-Vršovice zachytil "pašíka" 703.031-5 v spoločnosti strojov r. 742 i vykurovacieho "káčka".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.05.1993
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ve vršovickém depu byla poblíž strojmistrů odstavena malá lokomotiva 700.101-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.05.1993
Místo: Depo Praha-Vršovice

Neprovozní stroj 700.116-7 čekal ve vršovickém depu na další životní osud.

Autor: Jan Jílek
Datum: 00.09.1993
Místo: Depo Praha-Vršovice

V depu Praha-Vršovice byla odstavena trojice nadbytečných, neprovozních "zamračených" 751.028-2, 751.006-8, 751.161-1.

Autor: Jan Jílek
Datum: 00.09.1993
Místo: Depo Praha-Vršovice

I známé pražské "zamračené" 751.006-8 se nevyhnulo odstavení z nadbytečnosti, ovšem bylo jen dočasné a lok. byla následně zprovozněna a poté i rekonstruována na 749.006-3.