Autor:
Aleš Krška
Datum:
24.06.2009
Místo:
Depo Praha-Vršovice
V depu Praha-Vršovice byl během opravy zvěčněn "katr" 854.002-3. V roce 2009 slavil 40 let od výroby a zároveň byl 4 roky po rekonstrukci z původního motorového vozu 853.002-4 ( ex M296.1002 ).
Autor:
Tomáš Ságner
Datum:
07.08.2009
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Vrak "berty" 749.081-6 čekal ve vršovickém depu na odtažení do šrotu. Tato dříve elitní rychlíková krasavice ukončila svůj provozní život díky nehodě v zast. Rymáně (20.2.2007), kde vykolejila při vedení Mn 85956. Externí firma tam ve vhodných přestávkách dělala údržbu tratě, ovšem nějak pozapomněli na daný Mn a měli povolený rozchod ...
Autor:
Milan Šich
Datum:
13.05.2010
Místo:
Depo Praha-Vršovice
22.5.2009 vršovickou "zamračenou" 749.170-7 pohltily plameny u zastávky Černošice-Mokropsy z důvodu spadlé troleje. Necelý rok poté byla autorem vyfocena již jen jako vrak v depu Praha-Vršovice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.09.2010
Místo:
Depo Praha-Vršovice
"Puklík" 703.037-2 sa dočkal aj nového laku v korporátnych farbách ČD Cargo. Na technickom zábere sa predstavuje vo vršovickém depe.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.11.2010
Místo:
Depo Praha-Vršovice
703.040-6 byla zdokumentována během nasazení na topírenském posunu v depu Praha-Vršovice.
Autor:
Vladimír Musil
Datum:
27.02.2011
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Stroj 714.019-7 byl autorem zachycen ve vršovickém depu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.01.2013
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Ve vršovickém depu je k dalšímu výkonu nachystána lokomotiva 380.004-2, která je známa "únosem" v Rakousku.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.01.2013
Místo:
Depo Praha-Vršovice
714.017-1 byla jednou z prvních odstavených lokomotiv své řady v depu Praha-Vršovice. Na snímku ji vidíme s kolegyní 714.022-1, která toho času byla ještě v provozním stavu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací