Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.04.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
V depu pod Bohdalcem - v Praze Vršovicích se sešly stroje 141.004-2 a krysa 151.008-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.05.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
V Praze-Vršovicích v depu stály odstavené lokomotivy různých řad, mezi nimi i 141.058-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Depo Praha-Vršovice a stroje 141.057-0 + 141.052-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Z provozu odstavená lokomotiva 141.047-1 postávala v depu v Praze-Vršovicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Tři stroje řady 141 se sešly v depu pod Bohdalcem - v Praze-Vršovicích. Všem zbývalo jen málo do zrušení a odstavení z provozu. Vzadu vykukuje 141.047-1, v popředí vidíme bývalou prototypovou "nákladní" 141.057-0 a 141.052-1.
Autor:
Jonáš Janoušek
Datum:
11.06.2005
Místo:
Depo Praha-Vršovice
A už jen čekání na svojí poslední cestu pod autogen. Lokomotiva 141.047-1 zachycená v depu v Praze-Vršovicích, kde sloužila jako zdroj náhradních dílů před odvozem do České Třebové na rozložení.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.08.2006
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Na paprsku vršovického depa stál neprovozní "puklík" 700.101-9, kterého čekala oprava a následně muzejní kariéra.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.08.2006
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Na okraji vršovického depa, poblíž stavědla U, postávala "tyristorka" 111.024-6 a čekala na další nasazení do provozu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací