Depo Plzeň

Autor: Martin Nezdara
Datum: 15.08.2013
Místo: Depo Plzeň

Neprovozní "zamračené" 749.100-4 a 749.051-9 čekaly v plzeňském depu na další životní osudy. 

Autor: Karel Urban
Datum: 23.08.2013
Místo: Depo Plzeň

V areálu plzeňského depa postával vrak neprovozní budějovické "zamračené" 749.252-3 a čekal na odvoz k sešrotování do České Třebové.

Autor: Karel Urban
Datum: 23.08.2013
Místo: Depo Plzeň

V srpnu roku 2013 postávaly v plzeňském depu zrušené "baruny" z depa České Budějovice, jednou z nich byla i 749.256-4

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 21.03.2014
Místo: Depo Plzeň

"Plecháče" čísel 242.202-0, 242.203-3 242.256-6 se naposledy v místě zvaném "jižní šlajfka" rozloučí s domovským DKV, potažmo se západem naší republiky a přesunou se do ČMŽO Přerov, kde se podrobí opravě a přečíslování související s registrací na doklady bulharských lokomotiv. První dva jmenované stroje dostanou inventární čísla 556 (ex 202), 557 (ex 203) a budou přeprodány firmě ZOS s.r.o. ZVOLEN, odkud se každá vydá do pronájmu k dalším železničním dopravcům. Stroj čísla 256 si své inventární číslo zachová a bude sloužit u společnosti MVA (Magyar Vasúti Áruszállító Kft). Na snímku je vyprovází "velký hektor" společnosti KDS čísla 721.517-1

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 19.09.2014
Místo: Depo Plzeň

Už půl roku odstavený z provozu, topných kabelů zbavený a mírně rozebraný (uvnitř) plecháč 242.206-1 jen smutně vzpomíná na svou provozní éru. V depu v Plzni vyčkává spolu s dalšími vyřazenými stroji na další osud.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 23.07.2015
Místo: Depo Plzeň

Na paprscích točny v plzeňském depu smutně postávají lokomotivy 242.279-8, 754.064-4 a 242.283-0 ve společnosti motorového vozu 810.114-9.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 23.07.2015
Místo: Depo Plzeň

Poslední vyrobená "plechová střídavk"a a také poslední vyrobená lokomotiva I. generace ze Škody Plzeň už jen smutně sleduje svůj odraz ve vodní hladině, která skoro jako slzy kane po cestě v jejím domovském depu a vzpomíná na doby, kdy duněla v čele těžkých rychlíků, v čele ještě těžších uhlovlaků, neúnavně tahajíc stále ku předu. Jen čas jí neúprosně odsoudil ke konci své provozní kariéry, ale třeba i ona se dočká lepší budoucnosti u soukromníků a opět se blýskne v čele dlouhých nákladních vlaků a opět z útrob tohoto stroje budeme moci slýchat charakteristické klapání pneumotoru.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.04.2017
Místo: Depo Plzeň

Již odstavená a na prodej čekající lokomotiva 242.263-2 v čele dalších strojů této řady stažených z provozu ( 218, 222, 250, 258 ).