Autor:
David Prause
Datum:
12.10.1991
Místo:
Depo Plzeň
Pri točni v plzeňském depe bola zachytená trojica rušňov 781.591-3, 720.070-2 a 781.444-5.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Depo Plzeň
Topírenský stroj 700.091-2 (ex T211.091) zachycený ještě ve svém výrobním provedení na svém někdejším působišti v depu Plzeň.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Depo Plzeň
Skříň lokomotivy 242.257-4 čeká na plošinovém voze v plzeňském depu na svůj další osud. Později byl použit rám na opravu stroje 242.212-9.
Autor:
David Prause
Datum:
11.07.1994
Místo:
Depo Plzeň
Pouze torzo skříně zbylo po demontáži použitelných dílů z plzeňské lokomotivy 242.232-7. Ta měla v říjnu roku 1993 nehodu ve Starém Plzenci a do provozu se již nevrátila.
Autor:
David Prause
Datum:
11.07.1994
Místo:
Depo Plzeň
Zřejmě poslední "čtyřka brejle" v klasickém celočerveném nátěru - 754.019-8 - byla v domovském depu zdokumentována nedlouho před přelakováním do tzv. plzeňského nátěru v kombinaci modro-žluto-bílé barvy. Na fotografii za ní stojí lokomotiva 754.028-9, vlevo pak vidět "hektora" 720.079-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Depo Plzeň
Plzeňský "hektor" 720.070-2 odstavený v domovském depu u tzv. "malé točny" ve společnosti další lokomotivy stejné řady.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Depo Plzeň
První zástupce řady 242 v plzeňském depu, na koleji tzv. "za boudou".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Depo Plzeň
Brejlovec 750.234-7 byl před odjezdem na výkon zdokumentován v prostoru DKV Plzeň.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací