Autor:
Jan Bořík
Datum:
10.01.1999
Místo:
Depo Plzeň
Plzeňské stroje 742.016-9 a 742.384-1 v čerstvých nátěrech stojí odstaveny v DKV Plzeň.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
10.01.1999
Místo:
Depo Plzeň
Plzeňský "hektor" 721.222-8 ve společnosti "tranzistora" 742.036-7 v plzeňském depu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Plzeň
V prostorách plzeňského depa vidíme vyřazenou lokomotivu 781.487-4, která stejně jako další své řady čekala na svou likvidaci.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Plzeň
Stroj 721.139-4 v plzeňském depu. Sem byl převelen z Přerova spolu s 721.147.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Plzeň
Stroj 781.324-9 odstavený v prostoru depa Plzeň čekal na další ortel.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Plzeň
V depu v Plzni stála kolona vyřazených sergejů, které čekaly na své oficiální zrušení. Mezi nimi byl také stroj 781.550-9.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Plzeň
Dalším vyřazeným strojem v koloně odstavených sergejů v plzeňském depu, byl i ex. budějovický stroj 781.469-2.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
25.09.1999
Místo:
Depo Plzeň
Torzo stroje 242.257-4 po nehodě v ŽST Nepomuk. Lokomotiva jako vlaková na vlaku Os 8012 najela na odstavené plošinové vozy v rychlosti 88km/h. Rám byl použit na opravu "plecháče" 242.212-9 po těžké nehodě 23.12.2000 v Plešnicích.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací