Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.01.1989
Místo:
Depo Ostrava
V ostravském depu byla odstavena místní "dvojka" 742.346-0, která na sobě stále nesla i původní označení T466.2346.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.03.1989
Místo:
Depo Ostrava
V ostravském depu byla po provozním ošetření vyfocena "tyristorka" 111.004-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.04.1989
Místo:
Depo Ostrava
Dne 16.4.1989 byla v Ostravě zdokumentována místní "karkula" 726.027-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.07.1991
Místo:
Depo Ostrava
Měsíc po svém posledním provozním výkonu, byla lokomotiva 140.095-1 odstavena v areálu depa Ostrava a čekala na své zrušení. K němu došlo 5. 9. 1991 a už v listopadu stejného roku byla odprodána firmě FOR EKO Opava k likvidaci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.07.1991
Místo:
Depo Ostrava
V ostravském depu byl zastižen "brejlovec" 753.287-2, který se o tři roky později dočkává rekonstrukce na řadu 750.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.07.1991
Místo:
Depo Ostrava
Lokomotiva T211.0110 byla nasazena na topírenské záloze v ostravském depu. Nekvalitně provedené přeznačení ukazuje, že byla již po remotorizaci a přečíslována na 701.062-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.07.1991
Místo:
Depo Ostrava
Lokomotiva 701.062-2 ( ex T211.0110) byla nasazena na topírenské záloze v ostravském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.05.1992
Místo:
Depo Ostrava
Rušeň 182.004-2 postával v ostravskom depe a čakal na ďalší výkon vo vtedy už slabnúcej nákladnej doprave.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací