Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.02.1999
Místo:
Depo Olomouc
Novým lakem vonící "favorit" 731.031-1 zapózoval v domovském olomouckém depu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.03.1999
Místo:
Depo Olomouc
163 035-9 Olomouc(30.3.1999,foto-Jan Novotný)
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.05.1999
Místo:
Depo Olomouc
Odstavená a již zrušená lokomotiva 140.061-3 sloužila coby zdroj náhradních dílů. Z provozu jí odstavila 4. března 1997 porucha trakčního motoru a nápravové převodovky. Ke zrušení došlo výnosem GŘ ČD dne 4. prosince 1997.
Autor:
Michal Kuty
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Olomouc
"Berta" 749.263-0 byla v olomouckém depu obklopena "peršingy" 163.043 a 162.016.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
30.09.2000
Místo:
Depo Olomouc
Šestikolák 182.014-1 už jen smutně vzpomíná v obvodu olomouckého depa na léta služby pro ČSD a ČD na tratích bývalého I.hlavního tahu.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
02.05.2002
Místo:
Depo Olomouc
Olomoucká stálice 140.094-4 se připravovala na výkon právě na hranicích DKV v Olomouci. Patrně se jednalo o některý ze záskoků na trati do Nezamyslic.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
04.05.2002
Místo:
Depo Olomouc
Ještě zelená žehlička 110.045-2 se v olomouckém depu sešla s další, už opravenou nalakovanou do nové verze nátěru, lokomotivou s číslem 110.024-7.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
01.08.2002
Místo:
Depo Olomouc
Stroj 830.049-3 stál odstavený v olomouckém depu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací