Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
Kousek od depa v Olomouci stály stroje 182.100-8 a 182.099 a vyčkávaly na své další nasazení na vlaky. V pozadí si můžeme všimnout místního seřaďovacího nádraží a chladírenských vozů, v té době zcela běžný jev nejen v Olomouci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Depo Olomouc
Výborný technický záber motorového vozňa 830.074-1 vznikol pred rotundou v depe Olomouc.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
31.03.1996
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu odpočívala mezi výkony šumperská "berta" 749.264-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Ve společnosti šestikoláka, který se právě připravoval do provozu, stála i olomoucká stálice 140.094-4. V pozadí vidíme při posunu místní špagetu řady 731. Snímek byl pořízen v Olomouci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Dne 16. 7. 1996 byla výnosem GŘ ČD čj. 57 558/96-012/3 ze dne 25. 6. 1996 zrušena a už 11. 11. 1996 byla lokomotivou 140.089-4 odvezena na likvidaci. Na snímku autora přesně po dvou měsících od zrušení stojí stroj 140.082-9 v DKV Olomouc.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Už odstavená lokomotiva 140.072-0 jako zdroj náhradních dílů pro bobinu 140.085-2. Stroj měl při rušení k 14. 2. 1997 najeto úctyhodných 4 867 564 km. Likvidaci lokomotivy provedla firma Metalšrot v Tlumačově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Lokomotiva 140.091-0 nevyhověla v roce 1994 defektoskopickým zkouškám dvojkolí. Proto byla z provozu definitivně odstavena a v červenci 1996 zrušena. Autor ji zachytil v Olomouci, kde čekala na svojí poslední cestu do České Třebové na likvidaci. Tam ji spolu s 140.065 odvezl "peršan" 163.066.
Autor:
David Prause
Datum:
11.10.1996
Místo:
Depo Olomouc
V depe Olomouc bola zachytená "nulka" 750.103-4.