Depo Olomouc

Autor: David Prause
Datum: 30.06.1993
Místo: Depo Olomouc

Zánovný rušeň T238.0012 z vlečky Ferony Olomouc bol autorom zdokumentovaný v prítmí rotundy olomouckého depa.

Autor: David Prause
Datum: 30.06.1993
Místo: Depo Olomouc

Na depoposune v depe Olomouc slúžieval aj rušeň 702.070-4, ktorý bol vybavený aj akýmsi poloautomatickým spriahlom. Snímka ho zachytáva pred rotundou, v pozadí postávajú rušne 731.022-0 a 721.183-2.

Autor: David Prause
Datum: 30.06.1993
Místo: Depo Olomouc

"Šestikolo" 182.112-3 bolo zachytené v Olomouci po vykonaní prevádzkového ošetrenia.

Autor: Parostrojní spolek Olomouc
Datum: 00.12.1993
Místo: Depo Olomouc

Tato fotografie vznikla po hrubém dokončení opravy 464.202. Zanedlouho nastalo první zatopení lokomotivy a 15. 12. 1993 i první ujeté metry na koleji "pod strojmistry". Po teto první zkoušce nastalo další dolaďování a dokončení opravy.

Autor: David Prause
Datum: 08.01.1994
Místo: Depo Olomouc

V depe Olomouc, presnejšie pri motorovej remíze, bol zdokumentovaný vozeň 894.017-3. Spoločnosť mu robil ďalší veterán údržby trolejového vedenia našich tratí - vozeň 891.008-5. 

Autor: David Prause
Datum: 14.02.1994
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depe sa na Valentína 1994 slnili "mandelinky" 892.042-3 a 892.062-1.

Autor: David Prause
Datum: 14.02.1994
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depe sa na Valentína 1994 slnili "mandelinky" 892.042-3 a 892.062-1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.04.1994
Místo: Depo Olomouc

Necelý měsíc po provedené ES opravě u firmy DYKO Kolín ( dříve ŽOS Kolín ), stála "bobina" 140.061-3 ve svém domovském depu. Tato oprava byla poslední, kterou lokomotiva obdržela a její provoz po opravě trval pouhé tři roky.