Autor:
David Prause
Datum:
30.06.1993
Místo:
Depo Olomouc
Zánovný rušeň T238.0012 z vlečky Ferony Olomouc bol autorom zdokumentovaný v prítmí rotundy olomouckého depa.
Autor:
David Prause
Datum:
30.06.1993
Místo:
Depo Olomouc
Na depoposune v depe Olomouc slúžieval aj rušeň 702.070-4, ktorý bol vybavený aj akýmsi poloautomatickým spriahlom. Snímka ho zachytáva pred rotundou, v pozadí postávajú rušne 731.022-0 a 721.183-2.
Autor:
David Prause
Datum:
30.06.1993
Místo:
Depo Olomouc
"Šestikolo" 182.112-3 bolo zachytené v Olomouci po vykonaní prevádzkového ošetrenia.
Autor:
Parostrojní spolek Olomouc
Datum:
00.12.1993
Místo:
Depo Olomouc
Tato fotografie vznikla po hrubém dokončení opravy 464.202. Zanedlouho nastalo první zatopení lokomotivy a 15. 12. 1993 i první ujeté metry na koleji "pod strojmistry". Po teto první zkoušce nastalo další dolaďování a dokončení opravy.
Autor:
David Prause
Datum:
08.01.1994
Místo:
Depo Olomouc
V depe Olomouc, presnejšie pri motorovej remíze, bol zdokumentovaný vozeň 894.017-3. Spoločnosť mu robil ďalší veterán údržby trolejového vedenia našich tratí - vozeň 891.008-5.
Autor:
David Prause
Datum:
14.02.1994
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depe sa na Valentína 1994 slnili "mandelinky" 892.042-3 a 892.062-1.
Autor:
David Prause
Datum:
14.02.1994
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depe sa na Valentína 1994 slnili "mandelinky" 892.042-3 a 892.062-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.04.1994
Místo:
Depo Olomouc
Necelý měsíc po provedené ES opravě u firmy DYKO Kolín ( dříve ŽOS Kolín ), stála "bobina" 140.061-3 ve svém domovském depu. Tato oprava byla poslední, kterou lokomotiva obdržela a její provoz po opravě trval pouhé tři roky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací