Autor:
Daniel Forejtar
Datum:
17.07.2014
Místo:
Depo Olomouc
Prototyp 799.001-3 byl dokončen v roce 1992 v jihlavském depu a většinu svého provozního života prožil v depu Valašské Meziříčí. Ovšem na začátku roku 2012 byl redislokován do depa Olomouc, kde slouží na topírenském posunu dodnes.
Autor:
Daniel Forejtar
Datum:
03.09.2014
Místo:
Depo Olomouc
Jako zásobárna náhradních dílů stojí v olomoucké rotundě odstavená a odvodněná "nulka" 750.042-4, která si po dílnách, jako záložní stroj PJ Bohumín, zajezdila pouhé tři roky.
Autor:
Daniel Forejtar
Datum:
03.09.2014
Místo:
Depo Olomouc
DKV Olomouc zajišťuje opravy lok.ř. 754, které byly pronajaty do Polska. Při jedné takové opravě ( výměna tlumiče a přetěsnění vodního okruhu ) byla v olomouckém depu zachycena 754.046-1.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
13.01.2015
Místo:
Depo Olomouc
Pod "pětkou", na okraji olomouckého depa, čekal 460.021-9 společně s "bertou 749.042-8 na odtažení do České Třebové, kde došlo k jejich sešrotování.
Autor:
Jiří Navrátil
Datum:
21.08.2015
Místo:
Depo Olomouc
810.583-5 postávala vedle točny olomouckého depa.
Autor:
Daniel Forejtar
Datum:
23.09.2015
Místo:
Depo Olomouc
Ve středu 23.9.2015 byl "bucharem" 740.575-6 dotažen do lakovny DPOV v olomouckém depu "bastard" 371.003-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
07.10.2015
Místo:
Depo Olomouc
"Bastard" 371.003-5 byl v novém laku vytažen prototypovou "adélou" 799.001-3 na točnu olomouckého depa a následně předán "hektorovi" 720.039-7, který ho převezl do DPOV Přerov na dokončení opravy.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
25.01.2016
Místo:
Depo Olomouc
"Brejlovec" 754.081-8 měl dne 11.12.2015 střetnutí s kamionem na přejezdu ve Frýdku-Místku. Na opravu byl odeslán do olomouckého depa, kde byla opravena jeho kabina a následně i nově nalakována.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací