Autor:
Aleš Krška
Datum:
19.07.2013
Místo:
Depo Olomouc
Neprovozní "žehličce" 110.027-0 byly v olomouckém depu odebrány některé díly, aby mohla být následně přesunuta na šrotaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.10.2013
Místo:
Depo Olomouc
Skelet 460.077-1 byl vyfocen 19.10.2013 na olomoucké "vozovce", několik dní poté již byla šrotace dokonána.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.10.2013
Místo:
Depo Olomouc
Vrak 460.077-1 byl v říjnu roku 2013 přistaven v Olomouci do tamní "vozovky" na sešrotování.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
21.10.2013
Místo:
Depo Olomouc
"Žehlička" 110.045-2 stojí odstavena v olomouckém depu a její provozní dny jsou již sečteny.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
29.10.2013
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu byl na lakování chystán "šestikolák" 181.073-8.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
29.10.2013
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu byla odstavena místní "veselá kráva" 714.014-8.
Autor:
Daniel Forejtar
Datum:
05.11.2013
Místo:
Depo Olomouc
29. 10. 2010 utichl motor vozu 851.005-9 naposled v pravidelném provozu. Na svůj budoucí muzejní provoz stále čeká v depozitu DHV Lužná v České Třebové. Na snímku je zachycen poslední den v PJ Holport - motorová remíza Olomouc před převozem.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
11.11.2013
Místo:
Depo Olomouc
"Hlavy panťáků" 460.083-9+460.073-0 byly sešrotovány na olomoucké "vozovce v listopadu roku 2013.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací