Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.11.2011
Místo:
Depo Olomouc
Na topírenském posunu v olomouckém depu sloužila 703.050-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.11.2011
Místo:
Depo Olomouc
První vyrobená 460.001-1 byla v olomouckém depu odstavena vedle "retro" 460.080-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
31.1.2012
Místo:
Depo Olomouc
"Retropanťák" 460.079-7/460.080-5 čeká na další nasazení v olomouckém depu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
26.03.2012
Místo:
Depo Olomouc
Dne 3.7.2010 byla na 1. posunové záloze v žst. Olomouc nasazena 714.005-6 a během posunu došlo ke srážce s nákladním vlakem Rn 53033. Poškození lokomotivy bylo velmi značné a tak došlo k následnému zrušení. Na snímku z 26.3.2012 je odstavena v domovském depu a po vyzískání náhradních dílů již jen čeká na přistavení ke šrotaci.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
05.06.2012
Místo:
Depo Olomouc
Poblíž točny olomouckého depa byla odstavena "hlava panťáku" 460.077-1, kterou už čekalo jen rozebrání na náhradní díly, zrušení a následná šrotace na olomoucké "vozovce".
Autor:
Aleš Krška
Datum:
05.07.2012
Místo:
Depo Olomouc
V olomoucké depu stála "hlava panťáku" 460.074-8, ovšem už jen s určením na rozebrání náhradních dílů.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
08.08.2012
Místo:
Depo Olomouc
714.005-6 byla sešrotována v srpnu roku 2012 v olomouckém depu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
08.08.2012
Místo:
Depo Olomouc
Kabina oddělána od rámu, který už je taky řádně nařezán a tak v olomouckém depu končí svůj život 714.005-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací