Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.05.2010
Místo:
Depo Olomouc
Topírenská záloha 703.050-5 vytáhla na točnu lokomotivu 151.008-0, která byla v olomouckém depu lakována do první verze nátěru studia Najbrt.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
25.09.2010
Místo:
Depo Olomouc
Na točně svého domovského depa vznikla fotografie 843.031-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
28.02.2011
Místo:
Depo Olomouc
Již olomoucká( resp.šumperská ) 754.028-9 byla zdokumentována v tamním depu po dozbrojení naftou.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
28.02.2011
Místo:
Depo Olomouc
Stroj 851.021-6, už odstavený z provozu a čekající na zrušení, byl zachycen v olomouckém depu ve společnosti brejlovce 754.028-9. Na konci koleje je vidět stroj 141.009-1, čekající na likvidaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
25.06.2011
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu byla na zvedácích zachycena místní 843.001-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
29.08.2011
Místo:
Depo Olomouc
"Šestikolák" 182.105-7 byl v olomoucké lakovně dán do základního laku a čeká na dokončení lakování, kdy mu byl dodán korporátní nátěr firmy ČD Cargo s nálepkami dceřinné společnosti Koleje Czeskie.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
29.09.2011
Místo:
Depo Olomouc
Autor pořídil v Olomouci nedaleko depa odstavenou žehličku 110.045-2. Stroj stál ve společnosti bobiny 141.018-2 a další žehličky 110.024-7.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
29.09.2011
Místo:
Depo Olomouc
Z olomouckého depa vyjíždí elektrická jednotka 460.085-4 na svůj pravidelný výkon.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací