Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
30.11.1998
Místo:
Depo Košice
"Ťapky" 721.049-5 a 721.062-8 odpočívají u točny košického depa.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
15.01.1999
Místo:
Depo Košice
Na točni v košickom depe bola zachytená "ťapa" 721.038-8.
Autor:
Dávid Galuš
Datum:
00.00.2000
Místo:
Depo Košice
Odpočívajúce "peršingy" v depe Košice - 163.102 a patrične skrášlená 163.053 na jeseň v roku 2000. Stodvojka nesie svetlozelenožltý PUR náter zo Škody, kým päťdesiattrojka syntetický. Zaujímavosťou bolo tiež čierne ŽSR logo, ktorým boli charakteristické košické stovkové peršingy, a preto boli ľahko rozoznatelné od žilinských 162, ktoré obdržali tiež svetlozelenožltý PUR náter od Škody.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.05.2000
Místo:
Depo Košice
Košická "rosnička" 710.006-8 bola zachytená v domovskom depe, kde zabezpečovala depo posun.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.05.2000
Místo:
Depo Košice
Odstavený slovenský šestikolák 182.062-0 v depu v Košicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.05.2000
Místo:
Depo Košice
Po dalším náročném provozním výkonu, byla v Košicích při zbrojení zvěčněna lokomotiva 750.059-8. Po dozbrojení odjela na provozní ošetření.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.05.2000
Místo:
Depo Košice
Již neprovozní 182.082-8 stála v košickém depu odstavena na kolejích "smrti" a čekala tak na svůj další osud.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací